tisdag, juli 25, 2006

De är tillbaka...

De kom, såg o gick igen.. nåja de kom åter lite senare nu med en massa material, vilket resulterade i detta...
Nytt gips på väggarna o vattenkranarna flyttade.
Äntligen händer det nåt....


Här har de gjort iordning för att flytta strömmen till våra infällda spots.


O så sitter man här igen o väntar o väntar....
tröttnade vid 12 tiden o ringde för att fråga om NÄR 8.30 infaller för dem? Tydligen så lever de i en annan tidsdimension, 8.30 blir 14.30.. Fascinerande. Lika fascinerande som receptionistens reaktion när hon hörde vem jag var....
O så har jag mina två släktingar som tror att allt kan lösas med att skälla o bråka från första stund. "Ring o skäll ut dem" var min mors råd.... o hur långt kommer man med det då?
Så nu får vi om det blir något pysslat idag eller ej.. barnen o jag går iaf o köper en "8:an" efter lunch...

Inga kommentarer: