tisdag, juli 25, 2006

Het som ni vet...

Nja, inte hann dom med så mycket idag inte, men dom var ju iaf här...
Ny brunn blev iaf fastgjuten...och så pluggade dom rören till blandaren, men det var också allt.
Det är ju ansträngande att jobba i den här värmen...


Själv, som vikarierande chaufför var jag på eftermiddagen till ett kontor och hämtade 23 tunga arkivkartonger i 29 gradig hetta, så jag vet att det är småjobbigt med värmen...man kan väl påstå att jag svettades "lite" då jag efteråt gick in på ett litet Coop och köpte mig en 88:an...
...men nu är det bara tre dagar kvar till min sista semestervecka detta år...på nåt vis lät inte det där lika bra som jag ville att det skulle göra...

I övrigt rekommenderas GB:s Big Pack-glass med O´Boy-smak...mums!

/Bogie, svettas men njuter av värmen.

Inga kommentarer: