torsdag, mars 04, 2010

Storflytt...

Japp, idag är sista dagen jag sitter på denna plats, där chokladkoppen och den inplastade mackan ligger...

...i kväll ska killarna på Flytt & Allservice flytta mitt skrivbord och mina pinaler så att jag kommer att sitta längst bort i bild...vid sista skärmen där...
Vet inte hur jag ska kunna acklimatisera mig på fredag morgon, men jag får ju iaf närmare till matsalen...men längre till toa...

Annars har det ju varit sportlov, och våra barn har varit så duktiga och tagit hand om varandra. Helt ensamma där hemma måndag till onsdag, och fixat hela skivan med frukost och lunch.
Lunchen har iofs bara bestått av micro-värmd dito, men den har iaf varierats. I måndags var det Billys Panpizza, tisdag pannkakor och i onsdags paj.
Till råga på allt så gick vår digitaldekoder till tv:n sönder natten mellan tisdag och onsdag, så av de typ 6-7 rena barnkanalerna var endast SVT:s Barnkanalen kvar...barnen föredrar ju dock att spela på tv:n, och se en o annan film, så förlusten var väl inte så stor. Nu hoppas jag bara att vi kan hämta ut en ny dekoder ikväll, så jag inte missar Plura och Mauros matprogram på tv8 kl 22:00 ikväll...

Gulligast i veckan var denna lapp som rasade ur kylen när jag skulle plocka fram smöret...

/Bogie, stolt förälder.

Inga kommentarer: