torsdag, augusti 10, 2006

Klinkers...

Fogar på plats på väggen, och klinker på plats på golvet, dock utan fogar än så länge...

Blir mer och mer nöjd...

Här ser vi skillnaden mellan dusch och golv-klinkret, samma färg men olika storlek.

...men varför den här rutan blev kvar vet jag inte...slut på klinkers eller så var det sov-och ät-klockan som ringde...

...och så mitt datarum...nej, det är inte där jag sitter och uppdaterar den här bloggen inte...gud vet om det går att få fason på det rummet igen...


Annars så har barnen äntligen kommit hem, och det känns som om dom alltid varit här...
Det märks iaf att dom har haft väldigt kul, men resan hem från Öland var nog i jobbigaste laget, för rätt trötta är dom allt.

Ikväll, efter det att barnen somnat i sina egna sängar, så ska frun och jag se på "Saw 2". Jag var iofs inte helt jätteimpad av den första sågen, men nog var den bra nog för att hoppas att tvåan iaf ska underhålla en stund...

/Bogie, ledig eller hemma med barn i morgon...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är spännande att följa utvecklingen i duschrummet.

Och du, har ni flyttat, eller bor ni kvar i Järfälla?

Bogie sa...

Jupps vi har flyttat till Upplands Väsby då det är närmare till sonens "Språk och talskola". Numera fem minuter i taxi, mot tidigare ca 45 minuter enkel resa...

Jo, spännande för oss oxå, nåt nytt varje dag vi kommer hem...men idag då jag är ledig med barnen verkar det inte dyka upp någon...

Anonym sa...

Upplands Väsby? Det är väl inte du som har varit ute och skjutit idag??

Bogie sa...

Erkänner ingenting...