onsdag, oktober 18, 2006

Pass...

Japp, nu kan man titulera sig själv som kändisbarn, väntar mig vip-kort från krogarna runt Stureplan på en gång :)

När morsan ringde i måndags kväll och berättade att farsan råkat ta fel pass med sig när han åkt till Thailand så var ju den enda tanken att man hoppades att han fick komma hem trots fadäsen, inte hade jag trott att det skulle bli en nyhet av det...
Men morsan ringde lokalblaskan i Strängnäs, och i Strängnästidningen blev det förstaside-nyhet. På
Eskilstunakurirens hemsida var det naturligtvis också publicerat och senare även på text-tv:s sidan 129 (ingen större idé att länka till den då det byts ut rätt kvickt...väl?!)


...men en liten print-screen kan man ju kosta på sig iaf :)

Även Aftonbladet har det som ett telegram, men är i detta nu på väg ut till morsan o farsans hem ute på landet med reportrar både för tidningen och för deras tv-kanal...
Även Expressen har ringt och hört sig för, men kommer inte ut till Strängnäs...kan ju gissa att dom lånar från Strängnästidningen rakt av...som jag gör med bilden nedan :)
Återkommer naturligtvis med länkar allt eftersom...

Här har vi då Gudrun OCH Gudrun (äkta varan), kändisar för en dag!

Så jäkla kul! :)

/Bogie, kändisbarn.

5 kommentarer:

Anonym sa...

*ASG!*

Och du, vi känner ju nästan varandra, så jag förväntar mig att jag blir medbjuden på någon kändisfest framöver...

Bogie sa...

Känner? Vem är du? ;)

Anonym sa...

Hörruduru, om det handlar om att få hänga med på kändisparty, så anser jag att jag har rätt att hävda att vi känner varandra.
Vi är nog många som kommer att hävda att vi känner dig efter det här. Get used to it.
;)

Bogie sa...

Tänk att precis alla försöker haka på nu när man är kändis, så pinsamt...
...men kändisskapet börjar visst redan ta slut, har ju inte stått nånting om föräldrarna i dagens tidning...fan va hårt det känns nu när man dalar...
...o kolla där, nu på på min väg ner möter jag ju Häxan, den blivande författaren, på väg upp...jag hakar på kompis ;) :)

Anonym sa...

Ja du, Bogie. Om du skall ha en chans att hänga med mig på förlagsfester i framtiden, så krävs det nog att du spelar dina kort rätt nu!

Pussa frugan och kidsen från Uppsalamaffian!