onsdag, april 11, 2007

Grattis Tommy!

Ännu en barndomskamrat, denne från landstället i Strängnäs då det begav sig, fyller idag 40 år!
Ett stort GRATTIS från familjen Eriksson!

Nu när jag sitter på jobbet så har jag ju inga bilder på karln, men med lite lätt googlande så hittade jag hans iofs något daterade (synd) hemsida. Jag hade ju hoppats på att hitta den moppe-bild från när han var typ 13-14 år (och då vi umgicks som mest) som han har på msn, men den fanns inte på denna något seriösare fotosida, och msn kommer jag inte åt från jobbet...
Två bilder på fotografen själv hittade jag, bägge från Kina (tufft!), i övrigt var det en massa schyssta bilder, så det höll på att bli en på hans hoj istället... :)
Kolla in hemsidan här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe jag hade inte sett den här sidan förut. Jag har fasiken inte tid å sitta på nätet så mycket nuförtiden. Tack tack iaf för "grattiset", jag var som sagt i Paris när det begav sig.
PS - i övrigt kan du hitta fler av mina bilder på denna hemsida:
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=67138
Man kanske måste bli "medlem" för att se dom men det är gratis å enkelt att fixa.
PS2 - jag kan maila moppebilden OM jag kommer ihåg, minnet har blivit MYCKET sämre sen ja blev 40 ;-)
PS3 - jag har spanat runt lite på din sida å kollar lite mer när jag har tid..
Tjingeling /Tommy