lördag, april 28, 2007

Hemma igen...

Ja så var man hemma vid burken igen då...barnen o frun sover o jag leker med datorn...
Verkar ju ha funkat rätt bra med mobilbloggningen...

Roger Waters var precis lika bra, om inte kanske lite bättre tom, i andra halvlek, då han och bandet först drog igenom hela Dark side of the moon, och sen bjöd på ytterliggare klassiker...
Här är nog en fullgod setlist:
IN THE FLESH
MOTHER
SET THE CONTROLS FOR THE HEART OF THE SUN
SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
HAVE A CIGAR
WISH YOU WERE HERE
SOUTHAMPTON DOCK
THE FLETCHER MEMORIAL HOME
PERFECT SENSE, pt:s 1 & 2
LEAVING BEIRUT
SHEEP
(break)
"THE DARK SIDE OF THE MOON"
THE HAPPIEST DAYS OF OUR LIVES
ANOTHER BRICK IN THE WALL, pt 2
VERA
BRING THE BOYS BACK HOME
COMFORTABLY NUMB
...och här nedan ett litet collage av bilder tagna med mobben...jag tror man kan klicka på bilden för att få den större...

Har även lite videosnuttar i mobilen, men det får vänta, då dom måste konverteras och läggas upp på tex google-video...men nån dag kanske ;)
Nu ska jag nog banne mig gå o lägga mig i sonens säng, då vår dubbelsäng innehåller både fru och två sparkande o knuffande barn...
Natti!
/Bogie

Inga kommentarer: