söndag, september 14, 2008

Grönan...

Tro det eller ej, men vår lilla grupp på den stora avdelningen hade en liten kick off på Gröna Lund i fredags (ja, jag vet jag är lite efter med uppdateringarna igen...)...

Inte vad jag vet vad vi kickade off, det var väl en ny höst eller nåt, men mot all förmodan var det vackert väder och en riktigt trevlig kväll på Gröna Lund.
Här ovan värmer vi oss med första ölen innan vi gav oss på sju(!!!)kampen med "sporter" som;
Boom Ball, Basketball, Häxträffen, Putten, Skjutbanan, Vattenpistol och Woody...
...och vinnaren?

...vem är det som rockar? JAG!
...med en avundsjuk tvåa i svart bredvid... :)
Här sitter vi för övrigt under Tyrol (en bakficka kanske?) och ska snart käka schnitzel och dricka en öl till...
Sen medan de där ungtupparna och hönorna åkte en massa Tilt, Uppskjutet och Jetline så stod kycklingen Bogie och kollade in...

...slutet på Moneybrother...
Han var helt ok, rätt bra drag, men kanske inte rakt igenom min musik, även om hans referenser nog här och där snuddar mina...

Efter ett tag stängde Grönan och vi tog båten över till Gamla Stan och gick sen upp till nåt ställe som heter "Eken" där det blev lite mer dricka innan iaf jag tog mig hem...
/Bogie

Inga kommentarer: