söndag, september 14, 2008

...när man äntligen har bestämt sig...

Ja, det var inte utan att jag kom att tänka på den gamla Nöjesmassakern(?)-sketchen med Björn Skifs som fånge på death row och Sven Melander som fångvaktare som försöker få Skifs att välja sätt att avrättas på...
Skifs är rädd att giftsprutan ska stickas och att skotten smäller för högt om han väljer att bli skjuten mm, när Melander väl får Skifs att bestämma sig så kommer Åke Cato och säger till Skifs att han är benådad, varvid Skifs utbrister som ovan; "-Det är väl själva katten, när man äntligen har bestämt sig!"
...och ja, så kändes det när jag i förmiddags åkte till Telia-ståndet i Väsby centrum bara för att höra att dom inte hade någon 16GB iphone åt mig...inte heller i Kista hade dom en när jag ringde o kollade...

...men internet kan man väl lita på...nu är den beställd iaf...så får vi se om jag ångrar det när SE Xperia eller deras 8,1 mpixel-mobil kommer ut...kanske är Samsungs Omnia vad jag skulle valt...men jag är såld på iphonens design och dess möjligheter...det enda som stör mig, innan jag ens äger den, är dess avsaknad av mms och chans att blogga lätt och filma...men jag tror allt det där ordnar upp sig med ett program eller 40 från app-store :)
Så ja, då går man i väntans tider nu då...

/Bogie

2 kommentarer:

dyermaker sa...

Ååå... jag vill också ha en sån.

Bogie sa...

...telia.se ;)
Nä, dom är rätt dyra, men jag hoppas att den är värd det...eller njäe, det är den säkert inte, men jag hoppas den är så rolig som jag förväntar mig...och jag väntar än... :)