torsdag, oktober 09, 2008

Uppdatering...

Dottern sov i ca 3 timmar, har ingen feber, men o andra sidan lite
ipren ( inte alvedon) i kroppen.
Hon sitter just nu o käkar macka, banan och O'boy, så magsjuk är hon
nog inte...hoppas jag...

Då jag inte riktigt vill lämna henne ensam än så får det vänta
med att gå ut till datorn, även om jag är bra sugen på lite
surf...vem var den dumme som sabbade fruns laptop?!
Nåja, roar mig så länge med diverse gratis-app från app-store på
iphone...
Som på bilden, en slags RISK-klon.
Påminner mig om att det verkligen var alldeles för länge sedan som
jag spelade det brädspelet med kompisarna...får ta tag i det nån
dag...

...och i brevlådan låg endast nån politisk reklam, som åkte i
soptunnan på väg in i huset igen...

Nu ska jag se om jag kan spöa luren i "risk"...har gått sådär
hittills...
/Bogie

Inga kommentarer: