lördag, januari 29, 2011

Tre gången gillt...

När jag ändå är igång, inspirerad och glad, så laddar jag upp två gamla klipp jag har haft på datorn sen 2004. Det var då två femtedelar av Saga kom till lilla Jakobsbergs centrum för att framföra 2 gamla låtar (nedan) och två nya från den då aktuella skivan "Network".
Detta var enda framförandet i Sverige vill jag minnas, och det var tack vare skivaffären i centrum som de kom just dit...

Efter att ha laddat upp filmsnutten med Scratching the surface (vilket jag tror att jag gjort) ser jag att klippet är över 15 minuter långt...följdaktligen även de två Network-låtarna...sweet!
Redigerar igen: Ha-ha, märks att jag inte kollat alls...Times up är med på bägge klippen...bra jobbat Bogie...men det är ju en bra låt så :)

...en makalös röst som nu alltså är tillbaka där den hör hemma, välkommen hem mr Sadler!
/Bogie

Inga kommentarer: