torsdag, januari 29, 2009

Statusrapport.

Vill inte publicera nån bild idag, då natten bestått av illamående,
en rejäl spya mitt i natten och sen diarré resten av natten, morgonen
och förmiddagen.
Så ja, jag mår verkligen skit.
Dottern verkar rätt pigg, men är fortfarande väldigt lös i magen
och blir väl hemma veckan ut.
Frun är ju sjukskriven, fortfarande lös i magen och småhängig.
Sonen åkte dock till skolan, förkylningen bättre liksom
huvudvärken, och nån vinterkräka har han inte fått...än
iaf...peppar-peppar.
Resten av dagen lär bli ett ständigt förflyttande mellan soffa, toa
och säng.
Mat är inte att tänka på, det är knappt jag vågar dricka vatten...
Förutom att jag tycker grymt synd om mig själv, så lider jag lite av
att inte orka hjälpa till här hemma och låta frun dra hela det
lasset...
/klena Bogie

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Laila - en ödmjuk jävel sa...

Oj, med er var det visst skit...vi har (peppar, peppar) sluppit sånt. Än så länge kanske man ska tillägga.

Din iPhone skulle vår son döda för. Han är telefonfetischist.

Min man tipsade mig om din blogg.

Kram från Rogers fru!