fredag, augusti 21, 2009

Jinxa...

Det var väl det jag gjorde när jag bloggade om alla våra planer för
den förlängda helgen...
Vi märkte väl redan när vi gick o la oss att dottern snarkade, och
det gör hon bara när hon är förkyld...
När hon vaknade i morse hostade hon rätt rejält och hade 38,1 i
temp...
Så ja, nu blir det väl möjligtvis jag som gratulerar jubilaren i
morgon o sen ser serieledarna. Lär knappast bli nåt besök hos
barnens kusiner och idag är sista dagen vi kan avboka
kryssningen...och så lär det ju bli...fan!

Ikväll blir det lite käk på Thai-båten och nåt att dricka till det
med kolegorna för att tacka av vårt "sommarbarn"...om jag nu håller
mig frisk själv *pepparpeppa*
Tycker faktiskt det sjuknas in lite överallt just nu, kanske är inte
flunsan enbart ett mediedrev...
Otroligt dock att dottern bara kan gå en dag i skolan innan hon
plockar upp något (förhoppningsvis inte flunsan)...men så är folk
lika snabba på att hålla sina sjuka barn hemma som vi är...tyvärr.

/Bogie, försenad på bussen till jobbet...

Inga kommentarer: