fredag, oktober 19, 2007

Fyra små korta...del 3.


Igår, torsdag, så satt jag hemma mest hela förmiddagen...surfade lite, tittade lite film, vek en o annan socka, betalade räkningar, plockade lite...allt för att få tiden att gå, för någon gång under dagen-älskar dom tidsangivelserna-så skulle dom komma och slutmontera våra "tre hål i väggen". Nån gång efter 10 såg jag att dom var hos grannen rakt över, men till mig kom dom först ca 12:35. Sen tog det bara en kvart för killen att få dit dosan och kalibrera den. Då var klockan 12:50, klockan 13:00 hade jag ett möte på jobbet...2 mil bort...med nya Soilwork i högtalarna och 160 på hastighetsmätaren, samt en lättare språngmarsch genom det nästan 400 meter långa huset så var jag på plats endast 5 minuter sen...för ett nästan meningslöst möte med mina eventuellt kommande arbetsgivare.

/Bogie

Inga kommentarer: