fredag, december 28, 2007

Farväl...

...kära arbetsplats, nu skiljs våra vägar...

Sista arbetsdagen detta år, och sista arbetsdagen på SEB:s Administration...och siste man att överge skutan så här fredagen före nyår...
Tror jag har fått med mig det mesta som var mitt och lämnar endast en rensad dator och en nedsutten stol efter mig...
...men jag har hotat om att komma tillbaka för att hälsa på och för att käka pannkaka :)
...och till våren ska ju sommardäcken på så...
Känns rätt vemodigt ändå, men lite spännande också, det är ju inte bara slutet på en era utan också definitivt början på en ny, hur den kommer att arta sig har jag just nu ingen som helst aning om. Jag vet ju i ärlighetens namn inte ens vad detta med Antenn verkligen innebär...

Gott Slut på er allihop!
/Bogie




Inga kommentarer: