måndag, december 03, 2007

10 "nya" band till SRF...

Har en hel del annat att blogga om egentligen, men jag saknar bilder och tid, men ffa lust...så jag kan ju fortsätta att kategorisera SRF-banden för min egen räkning...

Så här ser det ut på bandfronten just nu, med 10 nya akter...men så värst nya för SRF-publiken är dom väl inte...Detredan myntade Sweden Repris Festival lever upp till sitt namn...därmed inte sagt att det är helt uselt eller ointressant för det...
Nya band med asterix innan...
Band att åka ner för:
Judas Priest. Var nere -02 för Halford och -04 för Priest, så visst lockar the MetalGods.
Band jag gärna ser om jag skulle åka ner:

*Def Leppard
*Whitesnake
BÖC
Saxon
Uli Jon Roth
Mustasch
Sabaton
Band jag säkert oxå skulle kunna tänka mig att se:
*Joe Satriani
ELO
Tesla
Gotthard
Bonafide
Övriga som jag har taskig koll på eller som inte lockar alls:
*Testament (äger en skiva, men inget intresse)
*Fastway (nollkoll)
*Five Fifteen (har hört live, men inget som impar)
*Sonic Syndicate (noll koll)
*H.E.A.T (noll koll, men man borde väl stödja hemkommunen)
*Glyder (nollkoll)
*Eläkeläiset (nollkoll)
Derringer band (aldrig hört talas om)
At the gates (hört namnet, thats it)
Ministry (tror inte det är min bag)
Coheed and Cambria (känns dock som att jag borde kolla upp dom)
Hensley/Lawton Band (känns dock som att jag borde kolla upp dom)
Carcass (tror inte det är min bag)
the Blues band (säger mig ingenting)
Dare (borde jag känna till)
Havanna Black (noll koll)
Lizzy Borden (noll koll)
Shakin Street (noll koll)
Astral Doors (känns dock som att jag borde kolla upp dom)
Volbeat (noll koll)
Axewitch (hört namnet, thats it)
Avatar (noll koll)
Negative (hade gärna sett ett Type O innan...noll koll).
Så nä, ännu inte det där jättesuget att åka ner...
/Bogie

Inga kommentarer: