torsdag, juni 26, 2008

Man kan tro det varit lön...

För utöver mat och ett par rea-skor blev det äntligen dags att inhandla de efterlängtade Rockweekend-biljetterna till mig och frugan...

...men redan på lördag är det dags för konsert, då ska jag nämligen se...

...Kent live för första gången, något som dröjt allt för länge.
På Zinken spelar dom med Thåström som förband, det var banne mig på tiden det också...har inte sett Thåström sen Imperiets dagar...eller om nu Eldkvarns Cirkus Broadway-konserter var senare...länge sedan är det iaf.
...och med tanke på Eldkvarn så kom frun hem med Pluras bok "Resa genom ensamheten-svart blogg och det ljuva livet".


En bok som väl tog avstamp i den underbara svarta bloggen han körde som en slags promotion för skivan med samma namn...ska bli kul att läsa om vissa saker och läsa de som tillkommit...en tre-spårs cd-skiva fick man visst med oxå...

Japp, det är banne mig helt klart att pengar gjordes runda...
/Bogie-aka slösa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt avis på Thåström, Kent däremot ger mig nada.
Pluraboken skall inhandlas

/Roger

Bogie sa...

Får för mig att Kent verkligen ska vara bra live, men dom funkar ju redan på skiva för mig, så inga problem där inte...