måndag, juni 30, 2008

Semestern har börjat...

...och man möts av regn när man slår upp ögonen...eller iaf en son som förkunnar att det regnar...

Kör på flera uppdateringar så här på måndagen, då varken riktigt med tid eller ett fungerande blogger gjort att det uppdaterats alls under helgen...

I fredags hade min gruppchef bjudit in till grillning på sitt gods, och grillning blev det, men nåt gods såg jag inte till ;)
Massor av god mat...och dryck för dom som inte körde (dvs jag, ville ju komma hem oxå)...

"Kungen är död..."
Sen körde vi kubb, och det laget som jag var med i fullkomligt krossade de andra laget i bägge matcherna. Det var faktiskt riktigt kul att lira kubb igen, det var några år sen senast...man kanske ska investera i några träpinnar...
Senare på kvällen, efter en mycket god efterrätt ("Gino", skivad kiwi, banan o jordgubbar under ett täcke av smält, gratinerad vitchoklad...typ) körde vi nåt udda frågespel som hette "Hur fan visste du det?" (tror jag). Mycket udda frågor, och här fick mitt lag storstryk...men alla vet ju att det är kubb som gäller!
Tackar för en mycket trevlig kväll, som slutade betydligt senare än jag räknade med.
/Bogie

Inga kommentarer: