tisdag, augusti 26, 2008

Botkyrka Reunion

...där Deepest Purple bytte gitarrist och förvandlades till Sabbtail...

Sabbtail var riktigt bra, men körde kanske inte det mest publikfriande settet, bla "missade" dom att köra "the Enemy Within", som legat på Botkyrka Reunions hemsida som sample ett bra tag.
Räknade till två helt nya, för mig ej tidigare hörda låtar, en ny men på kickoffen spelad låt och en klassiker...borde ha varit en låt till känns det som, men ett alltför kort sett var det hur som helst.

Här är den mindre scenen fotad när jag var på väg hem...i tältet spelade Degradead, nåt growlande band som inte lockade mig iaf...
Annars var det rätt kul, att då jag som är fd Sollentuna-bo, träffade fler kompisar på Botkyrka Reunion än jag gjorde i Sollentuna...även om ett o annat ansiket var bekant i Sollentuna, så var det i Hågelby som kompisarna var...

Hemma i Väsby vid ett på natten...
/Bogie

Inga kommentarer: