söndag, augusti 03, 2008

...men jag har bara...


...regn hos mig...

I fredags kväll, direkt efter jobbet, åkte hela familjen till farmor och farfar, och då var det ännu rätt ok väder, så efter middagen så blev det ett dopp i Mälaren för alla utom farfar.
Lördagen däremot bjöd på ihållande regn, så det blev lite shopping istället...lite film, lite tv mm...min moster kom på ett kort besök, och på kvällen så åt vi en massa kräftor med tillbehör...Boddington var dock inte världens godaste öl till kräftorna, men det fanns ju snapps oxå :)
På söndagen åkte vi hem strax efter frukost, och sen slappade vi och förberedde oss för denna måndag, då alla skulle hemifrån...frun till jobbet för första gången på fyra veckor och barnen till fritids för första gången på 8 veckor...men jag tror allt att dom såg lite mer fram emot att få börja...

...och ja, nu sitter jag här på jobbet, frun på sitt och barnen på fritids...höstterminen har mjukstartat...om två veckor börjar sonen i fyran och om ytterliggare en börjar dottern i ettan...
/Bogie

1 kommentar:

dyermaker sa...

Ja... nu närmar sig våren. Den vår di svage kalla höst... ;)