måndag, september 14, 2009

Måndag igen...


Nu vet jag inte hur bra det syns, men sonen ritade figuren på förardörren och dottern den i baksätet när vi skulle gå till skolan idag...känns inte som om dotterns bild speglar hennes humör, men jag tror att sonen har åkt med mig som chaufför ett par ggr... :)
Annars så kör jag solokvist detta dygn, ensamstående eller enastående som någon så fyndigt uttryckt det, medan frun är på någon konferens med jobbet...ute på Lidingö tror jag det var. Som tur är har vi mormor som hjälper till att skjutsa dottern till simskola idag och sonen till trummorna i morgon, jag tackar för det.
Jag ska "bara" hämta dom sen...och ikväll ska dottern även prova på det där med scouting, får se om det är något hon fastnar för...

Annars håller jag just nu tummarna för att Gnaget ska spöa Häcken och återta vad som rättmätigt är vårt.

/Bogie

Inga kommentarer: