fredag, juni 18, 2010

Har blivit med Spotify Premium...


...och visst visste jag att Spotify var ett grymt program i datorn även i gratis-varianten, men med premium-paketet slipper jag inte bara reklamen och får en bättre ljudkvalité, det som verkligen avgjorde var att kunna köra applikationen i iPhonen.
Suveränt att kompletera de 10-16 GB musik som redan ligger i telefonen med ett enormt bibliotek av musik från Spotify, och grymt trevligt att kunna lägga upp spellistor hemma och köra dom i offline-mode på jobbet.
Riktigt trevligt blir det sen också som igår när Spotify la ut en länk på Facebook om att nya Ozzy-skivan fanns på Spotify redan (släpps i butiker i nästa vecka om jag förstått det rätt)...ner med den och nu sitter jag på jobbet och lyssnar på den i offline-läge...och den verkar riktigt bra måste jag påstå. Betydligt bättre än den föregående "Down to earth".
Ska bli kul när hela familjen får se honom live i september, för det hör ju till god uppfostran att ta med barnen att se en av de största :)

Annars då?
Jo, vi jobbar, frun har problem att ta sig till och från jobbet pga nåt jämra bröllop, barnen har varit ensamma hemma hela veckan och klarat det med bravur...men annars har det nog inte hänt så mycket.
En dag till att jobba denna vecka, eller ja, en halv då, sen helg, sen jobba tre dagar, sen midsommar, sen en veckas jobbande till och sen ledig i fyra veckor...ta fram paraplyerna ;)
/Bogie, med Ozzy i lurarna.

Inga kommentarer: