tisdag, december 07, 2010

Hej mitt vinterland...


...här händer det inte mycket...
Snön faller med jämna mellanrum, och jag har varit hemma från jobbet sen i onsdags...
Jag hade nog kunnat gå o jobba i går måndag, men dottern blev än mer förkyld än jag, så nu vabbar jag. Troligtvis jobbar jag i morgon, onsdag, då frun får ta över vabben...
Ingen bra början på december kan man väl lugnt säga...
Helgen bjöd inte på några överraskningar, vi städade, julpyntade lite mer, frun klippte mig, sonen var ute o lekte med en kompis och jag och dottern satt mest inne o snorade ikapp...

Ikväll ska sonen ha konsert med musikskolan, vilken jag hoppas att hela familjen kan följa med på...
Och till helgen hoppas jag verkligen att vi alla är friska igen, då vi först är hembjudna till kompisar på julfika o mat, samt att jag ska på det årliga julbordet på Backstugan, det vill jag ju inte missa.

/Bogie, som tar vinterbilder genom fönstret...

Inga kommentarer: