måndag, februari 16, 2009

SRF:s...


..."plansch" ser inte alls dum ut, men de senaste släppen ger mig absolut ingenting; Immortal, Pain, Blaze Bayley, Helstar, Kebenekajse och Hysterica, samt säkert nåt släpp mer som jag inte minns...just ja, Twisted Sister, som var ett skämt redan på 80-talet...
Men som sagt, det finns en hel del jag skulle vilja se, men nu har jag ju redan bokat bort mig på Springsteen på Stadion, och just nu känns det trots allt som ett vinnande koncept.
...och så ställer jag mitt hopp till Rockweekend som iaf presenterat U.D.O och DAD...och har en hel del till att presentera....sen kommer iofs Metallica till Hultsfred, men inte till festivalen, och Manson och Slipknot mfl till Metaltown...inget känns helgjutet, men Rockweekend var trevligt förra året, lite som Sweden Rock när vi var nere första gången, 1999...
/Bogie

Inga kommentarer: