torsdag, oktober 29, 2009

Oavgjort räcker...

...på söndag för att AIK ska ta ett efterlängtat guld, och oavgjort blev det igår mot Örebro SK.
En inte direkt övertygande match av AIK, som dessutom gjorde bägge målen i 1-1 matchen...

Men en poäng före ifk sill inför söndagens möte är vi, och kämpartakterna finns ju där, det vet vi.
Så nu är det verkligen bara att hoppas.

Efter matchen igår fick vi låna min AIK-broders Volvo, då deras Toyota nu är igenom besiktningen med ett "lappat" avgasrör.

Vi är mycket tacksamma för lånet, och trots åldern på denna 850 så tycker jag den går riktigt bra. Det var en glädje att köra till jobbet i morse, även om jag lämnade en sovande ledig familj där hemma.
Bilen har dessutom kassettdäck, så det blev en rejäl nostalgikick när jag petade in ett av de få kvarvarande kassetter vi äger, blandband 2 från vårt bröllop...

...o när vi ändå är inne på musik så kan jag ju inte annat än att rekommendera min url-kompis, som jag än inte mött (vi får se till att ordna det snart!), musik-blogg, där han går igenom boken "1001 album du måste höra innan du dör".

Hawk snackar!

...och till slut en uppmaning från familjeläktaren på Råsunda som jag tror alla Gnagare ställer sig bakom:


/Bogie, som vinkar hej då till bajen...bye, bye bajen, bye, bye!

Inga kommentarer: