måndag, april 26, 2010

Stahre till Grekland...


...ja, nu är han ju tack o lov alls inte död, utan fick bara ett bra erbjudande från en grekisk klubb, men i AIK är nu Mikale Stahre ett avslutat kapitel...tråkigt nog tycker jag.
Efter Stuart Baxter är nog Stahre/Wesström mina favorittränare i Gnaget, men som dom säger, tränare och spelare kommer och går, AIK består...även om det känns rätt motigt just nu, men uselt spel och usel tabellplacering...
Nu är det Björn Wesström som tar över med omedelbar verkan, och jag hoppas verkligen att det blir ett ok "byte"...
Kom igen Gnaget!
...annars så är jag hemma idag och vabbar med bägge de två förkylda barnen...det har dock inte hindrat mig från att städa huset ordentligt...
...att sen vår trådlösa router gick sönder igår (stendöd) och vi bara har en fast internetpunkt, har naturligtvis gjort surfandet lite knepigare, då dottern vill spela så mycket hon bara får på panfu.se. Detta är min första sejour på nätet idag, via dator iaf...iphonen funkar ju fortfarande, men den går lite långsammare nu när jag är hänvisad till edge och i undantagsfall 3G-nätet, istf vårt fina wi-fi-nät :)
...men vi ska nog ut o kolla router ögonaböj, för så här kan vi ju inte ha det...inget wifi vare sig till laptop, iphone eller PS3:a...
Ska åka o hämta frun från sjukgymnastik strax, och då ska vi nog ta en tripp förbi Siba...
/Bogie

Inga kommentarer: