onsdag, november 03, 2010

Smått...

Barnen har höstlov, och i förrgår var dom med sin mamma på bio och såg "Legenden om ugglornas rike", vilken fick godkännt av samtliga tittare.
Igår var dom ensamma hemma, eller ja, tillsammans med en kompis till sonen.
Idag är det tydligen en annan kompis på besök, plus dennes lillebror...det spelas kan jag tro...

Frun var bara ledig i måndags, och jag jobbar hela veckan...dock bara till 13:57 på fredag, som är en halvdag.

SRF har presenterat lite fler akter utöver Ozzy. Det blev Saxon som jag sett på SRF förr, Jason and the Scorchers, Agent Steel samt Fläsket Brinner, och jag har ingen koll på något av banden...

På jobbet rullar det på, trots att jag är "ensam" om mitt jobb...får dock hjälp när det behövs.

Tror det var allt för tillfället...
/Bogie

1 kommentar:

magda sa...

Du glömde Gov't Mule! Ljuv musik!