onsdag, januari 09, 2008

Antenn...


Ja, nu är jag då inne i mitt "program"...började med ett info-möte mellan 10-12 mitt inne i city. Träffade ett helt gäng gamla kollegor i samma sits, vilket ju alltid är trevligt...ja inte att dom sitter där dom sitter utan att träffa dom då...
Igår tisdag och idag onsdag så har jag varit hemma, och visst har jag fyllt i lite papper och så, men jag kan inte rå för att det känns som att man skolkar när man hinner med att se "Alla mår bra"(Jordbro) på dvd, hämta och lämna barn, handla, kolla in boarden och surfa runt en hel massa...
Ja, ja, i morgon är det dax för ett öppet seminarium, återigen mellan 10-12, och sen efter lite lunch med en kollega (eller fler?) så ska jag ha mitt första möte med min coach. Träffade henne visserligen redan i måndags, men på torsdag blir det bara hon och jag...en timme...sen lär jag väl ha lite fler hemuppgifter skulle jag tro...men det visar sig ju...

/Bogie

Inga kommentarer: