torsdag, januari 31, 2008

Käk o shopping...

Sådärja, lyckades med fruns hjälp iaf slå ihjäl nån timme...först var vi och åt kina- och sushibuffé på Bamboo Palace på Kungsgatan. 90:- för hur mycket friterade räkor i sötsursås som helst, värt varenda krona...och det lilla glaset Zingo ingick ju också...

Deras husdjur var också smått hunriga, men ville inte äta upp min mobil...eller ja, ville o ville, dom fick faktiskt inte...

Sen var vi in en sväng på El-Giganten innan frun var tvungen att gå tillbaka till sitt jobb...själv gick jag till Akademibokhandeln och köpte på rekommendation och snabb sms-konsultation författaren Mark Haddons (där hade vi konsultationen) bok "Den besynnerliga händelsen med hunden om natten", och i bara farten åkte senaste numret av "Digitalfoto för alla" med i kassen. Nu ska jag bara ta mig tid att läsa dom också. Tidningen går ju ganska snabbt att läsa, och brukar efter ett par genomögningar hamna på toaletten, där den utgör perfekt förströelse vid längre besök.
...boken däremot...men jag SKA!
Sen blev det också en sväng in på Claes Ohlsson, och ut igen med ett 4GB usb-minne för 299:-, en bra-o-ha-sak helt enkelt :)
...och nu är jag tillbaka på Antenn, bara 1½ timme kvar till mötet...en vända på boarden och den tiden är bortblåst... :)

/Bogie

Inga kommentarer: