måndag, november 30, 2009

Statusrapport.

Det har väl varit bättre ställt med hälsan här hemma, även om sonen och jag nog är på väg ur de värsta så är dottern lika dålig som innan...hade över 39 graders feber även i morse.
Hon äter nästan ingenting, ingenting smakar gott, och jag förstår henne...hon dricker en del, och igår kväll fick vi äntligen i henne lite soppa, men halvtimmen senare hostade hon så pass att hon spydde upp soppan...idag kontaktar vi vårdcentralen.
Frun har hittills klarat sig från denna sviniga sjukdom, men har det jobbigt nog ändå med att ta hand om sjuklingar 24 timmar om dygnet. Allra helst när dottern hostra sig igenom hela natten...

Att jag är uppe o sitter vid datorn har egentligen bara med en sak att göra...

Jag har bokat biljetter till Ultravox spelning på Berns i april.
På jobbet visste ungdomarna inte ens vilka Ultravox är/var, så jag spelade upp den för mig kändaste låten, "Vienna", ingen kände igen den...kom på att jag fickk ta något nyare o spelade "Dancing with tears in my eyes" och den kände dom faktiskt igen.
Ska iaf bli mycket roligt att se dom för första gången.
/Bogie

Inga kommentarer: