fredag, november 27, 2009

Dittelidatt...

Hemma är det ingen bättring, trodde sonen började må bättre, men han hade ändå 38,7 i morse och klagade på att det gjorde ordentligt ont i halsen. Dottern som kom in lite senare i flunsan hade en morgontemp på 40,1 grader, spydde slem och tackade tom nej till glass som frukost. Sonens glass gick tydligen ner rapporterar den vabbande mamman.

Själv jobbar jag, och försökte mig på att boka KISS-biljetter till hela familjen...

...bilden som mötte mig gång på gång...
Men rätt vad det var så kom jag in, bokade 4 sittplatser, ringde hem för att få hjälp med internetdosan till banken, o då frågar frun barnen om dom vill gå...men nej, dom var inte intresserade, så jag makulerade hela bokningen. Själv såg jag ju dom 2008, så jag behöver inte se dom igen...

Samtidigt som KISS säljer ut Stadion (gissar jag) så presenterade SRF ytterliggare akter till sin festival:
RICK SPRINGFIELD - dåligt insatt, men det är väl tjejmusik...o var inte han med i nån tv-serie på 80-talet? Frun har ett par plattor har jag för mig...
ANVIL - Ingen koll alls.
SABATON - För egen del en kanonbokning, gillar dom skarpt, men dom brukar ju dyka upp på närmare ställen än i Norje...
D:A:D - gillar dom på skiva, men blev inte helt övertygad på SRF -04 (eller var det -02?).

Saknar något riktigt stort släpp som kan konkurrera med en Stadion-spelning med KISS, och sådana bokningar kommer säkert, men dom borde redan vara här.

Fick denna ritning via facebook av "aggeman"...

Klicka här så kan ni oxå skriva ut en schysst iphone-hållare i papp...använd styvt papper i skrivaren bara.

/Bogie, som inte är direkt fredagspeppad...

Inga kommentarer: