onsdag, februari 17, 2010

Jag är inte längre rädd...

...för den globala uppvärmningen, jag saknar den, och kommer ikväll att släppa ut så mycket freon jag bara kan, samt ställa bilen på tomgång, för hur vackert det än är där ute, så är det förbannat kallt...och är det inte kallt så snöar det...och avgaser i kyla är rätt vackert det också...

...men ja, det är vackert...på avstånd...eller iaf i skydd.

Trodde långt o länge att alla skulle komma iväg till sina respektive platser idag oxå, men dottern visade sig ha en redig diaré, så pass att hon knappt kom ut från toa efter det att hon gått dit för att borsta tänderna...
Frun hade redan kommit en bit på vägen, men vände snällt om och tog vabbandet, då jag dels har en praktikant på avdelningen som jag lär upp, dels skulle sälja ett iphone-skydd till en okänd kollega, samt, visade det sig, ska ha ett affärsplaneringsmöte på två timmar här på eftermiddagen...
Dottern verkar iaf vara bättre i magen enligt rapporter hemifrån, men blir nog hemma med mamma i morgon också. Sonen klagar en hel del, men kom iaf iväg till skolan...det är han som gnäller, men hon som får stanna hemma...

Annars har det väl inte hänt så mycket sen sist...SRF presenterade ännu en stor akt i Aerosmith. Stor, men inget jag jublar över. Vi tog visst ett OS-Guld till...hade aldrig hört namnet tidigare...rätt ointresserad...och mest sur över att Mästarnas Mästare utgick till förmån för OS...
Calvin fortfarande till salu, nu på ett annat forum, se om vi får seriösare spekulanter där...tråkigt känns det hur som helst...men nej, dom är inte vänner han och Jericho...
Mer har jag nog inte att förtälja...mer än att jag är trött, dels rent sömnig, men också som sagt rätt jävla trött på snö o kyla...
/Bogie

Inga kommentarer: