måndag, februari 15, 2010

Grattis AIK!


...119 år firar Allmänna IdrottsKlubben, och det borde man ju egentligen fira med en AIK-bakelse på Biblioteksgatan 8, men så lär det tyvärr inte bli...man sitter ju fast här ute i Rissne...
Men ett stort Grattis till världens bästa klubb iaf!

Sweden Rock Festival vill verkligen ställa till det i huvudet på mig just nu...först Gary Moore, sen Guns n Roses, och nu...

...Billy Idol...tre ruskigt starka bokningar. Har iofs inte en aning om hur Billy håller som liveartist numera, men vilken låtskatt.
Annars då...
Barnen är småhängiga, men ännu inte så dåliga att de inte kan gå till skolan, tack o lov. Fasar att vinterkräkan ska komma o ta dom, och mig...finns inget värre.

Vi kollade naturligtvis Melodifestivalen i helgen, och barnens favorit gick vidare...låten "Manboy", och jo, refrängen klistrar sig ju fast...i övrigt var deltävling två sämre än den första, och det vill inte säga lite...

I söndags var dottern på en klasskamrats födelsedags-bowlings-kalas, verkar ha varit roligt så vitt jag kan bedöma.

Laddade ner en OS-applikation till iphonen, som med push-notiser ska upplysa mig om varje gång Sverige tar en medalj...vet inte om den funkar än...har i övrigt bara sett någon minut puckelpist (aj mina knän!)
Annars är väl det mesta som vanligt helt enkelt...
/Bogie

Inga kommentarer: