söndag, februari 28, 2010

Skål för Gnaget!

I fredags efter jobbet tog jag bussen till Solna och mötte upp min fd Viksjö-granne på Dick Turpin för en öl. Sen gick vi till Restaurang Råsunda för ytterliggare ett par dylika samt en hamburgertallrik.
Årets upplaga av säsongsuppstartsfesten bjöd bla på världspremiären av matchtröjan 2LAX10.

...och samtliga spelare på bilden ovan presenterades, hyllades och intervjuades. Även tränaren Micke Stahre intervjuades, liksom Björn Wesström, som dessutom presenterades med denna sköna Don Björn-video...

Sen blev det uppträdande av Leo Rubio som drog två av sina paradnummer...

...och lite senare Marcus Öhrn som utöver Noice-klassiker även körde den officiella AIK-låten 2LAX10...

...en svensk variant av hans band 5th Sonic Brigades hit "the Whooo song".
Sen var det coverband och mer skålande med vänner innan jag tog pendel och buss hem.

När jag satt där på bussen konstaterade jag trött att det bara var drygt 12 timmar till matchstart och knappa 10 till...(spännande fortsättning :)

/Bogie

Inga kommentarer: