måndag, februari 25, 2008

Nix, inte den här gången heller...


Nytt SRF-släpp, och inte heller den här gången fastnade jag för något av banden...Disturbed har jag väl i ärlighetens namn inte hört särskilt mycket med, Hanoi Rocks förkastade jag väl redan då det begav sig och Airbourne må rocka rätt friskt, men känns väldigt mycket AC/DC-light...
Nu vore det nästan jobbigt om dom bokade Fish...

Jobbigt blev det i morse oxå...
Då det är sportlov i de här delarna av landet så går sonen nu heltid på nya fritidset, dvs samma fritids som dottern...eller iaf nästan, då som går i olika lokaler pga åldersskillnaden (3 år, 3 månader och 3 dagar...). Så ingen taxi som väntade utanför huset 07:20, vilket gav lite sovmorgon, med en kvart, för barnen och 10 minuter för mig. Sen skulle ju sonen ha med sig grickorna o hjälm, dottern skulle ha med sig nå dockor...frun sms:ar om att föra över pengar, så datorn startades...och tiden gick...07:45 istf 07:30 som planerat, lämnade jag dom på fritids...07:55 gick bussen in till stan och Antenn, och jag hann precis med den...men det tog ett tag att varva ner sen...o snart är det åter dax att gå till fritids, denna gång för hämtning...o sen är det inte lång stund innan dottern ska till simskolan...

/Bogie

Inga kommentarer: