fredag, februari 22, 2008

Vilda Väsby...


Japp, här är det full fart vill jag lova...lagom till jag skulle gå o hämta sonen på fritids så cirklar det en helikopter väldigt nära både skola och hem. Strax efteråt får jag höra både av grannar och av frun som mobbe-surfat, att dom rånat vår närmaste bankomat och dessutom avlossat skott...
Då kändes det plötsligt lite nödvändigt att hämta hem dottern som var o lekte hos en kamrat...på vägen hem därifrån mötte vi ett par polisbilar på gångvägar o parkeringar...för min del tror jag ju att rånarna kommit längre, allra helst som dom tydligen satt första flyktbilen i brand...
Ja, ja, nu ska jag ut i trafiken och köra sonen till simskolan, så vi får väl hoppas att vi kommer dit i tid och inte stoppas i nå vägspärrar...
Fan, nu är man glad att man gav uppvärdetransportyrket för nästan 10 år sedan...

Trevlig helg!

...och ja just det, det blev en plåt till KISS, den 30/5 på Stadion...

/Bogie


Inga kommentarer: