onsdag, februari 20, 2008

Nytt släpp...


Jupps, KISS till Sthlm Stadion och Ace till Sweden Rock, jag är inte människa o avgöra vad som är tuffast, allra minst som jag aldrig varit nåt större KISS-fan...roligast vore ju att se dom tillsammans naturligtvis, men ska jag nu bara ha en skåra i konsertkalendern så ljuder KISS större i mitt öra...vi får se hur det blir. Det är iaf inte en artist som får mig att överväga en biljett till SRF.
...däremot så har reportaget i senaste SRM samt en genomlyssning av Judas katalog gjort mig smått sugen på att se the Metal God igen...

Annars så har Emmas rum fått lite smyckning, en "blom-lampa", en natthylla för glaset med vatten o snorpapper typ...en läslampa, en spegel, en rosa kontorsstol och sen har datorn fått lite bättre plats. Bilder vid tillfälle.

/Bogie

Inga kommentarer: