fredag, februari 22, 2008

Äsch...


...inte en liten vägspärr ens...annat var det då dom rånade ett bankkontor på Lidingö. Det var kö över hela bron då polisen kollade igenom varenda bil som skulle lämna ön. Själv körde jag en Ford Transit med svarttonade rutor. När det var min tur var jag tvungen att säga åt polisen att jag hade el-lås på dörrarna och att det smällde rätt bra när jag öppnade dom. Med tanke på att dom stod med dragna vapen så kändes det säkrast. Att det sen visade sig att rånarna tagit en båt från ön var ju lite kul. Det och en bomb på huven till en Securitasbil utanför vårt jobbgarage är nog det närmaste jag hamnade buset. Och allt detta för att fördriva tiden på sonens simskola. Ser ni helikoptern på bilden ovan förresten? Det är skillnad på mobilkamera och ett 200mm objektiv vill jag lova. /Bogie, som snart ska hem på lite pizza och vin.

Inga kommentarer: