tisdag, augusti 10, 2010

Barnfritt...

Barnen åkte som sagt till Kolmården med mormor igår, och enligt alla rapporter vi fått via sms och mobilsamtal, och det har varit några stycken :) så funkar allting bara bra. Dom åker linbana, ser tigrar och delfiner, badar och går på disco...

Vi passar naturligtvis på, som alltid, att gå på bio. Igår blev det den hyllade filmen Inception...

...och lite orolig är man ju när det gäller så pass hyllade filmer, men den levde verkligen upp till allt beröm.
Jag kom på mig själv med att sitta o le i biomörkret, inte för att den var rolig, utan för att den var så bra att jag bara satt o njöt. Minns inte när jag såg en film som gav de reaktionerna senast...rekommenderar den starkt.

På vägen hem köpte vi lite färska kräftor som vi mumsade på till säsongens hittills bästa avsnitt av Mördare Okänd som vi spelat in i helgen...

Ikväll blir det nog en något mindre bra film gissar jag, men jag ser ändå fram emot Predators.

/Bogie

Inga kommentarer: