måndag, augusti 02, 2010

Tillbaka på jobbet igen då...

...efter fyra, med facit i handen, underbara semesterveckor. Vädret har över lag varit bra, och familjen har haft kul...om än med vissa motgångar, men inget som egentligen påverkat humöret nämnvärt...
Nu är frun hemma sista veckan med barnen, sen ska mormor ta hand om dom veckan efter det, sen en vecka till innan barnen åter ska starta skolan...trean och sexan...
Saknade dom redan i morse när jag lämnade ett tyst och sovande hus.

På jobbet är det lugnt, det finns att göra, men man hinner gott och väl utan stress...fortfarande rätt tomt i lokalerna och i matsalen, vilket ju bara är skönt.

Fick äntligen en mer riktig bekräftelse på att min iPhone-beställning kommit fram, och nu kan jag själv söka hur det går för min order...

...o andra sidan vet jag redan att jag väntar på leverans...men det ska nog tolkas som att telia väntar på leverans... eller kanske inte...
/Bogie

Inga kommentarer: