onsdag, augusti 08, 2007

Bakom mina solglasögon...

Nu skulle ju egentligen inte det här bli en blogg, jag skulle bara på ett smidigt sett få över bilden av mina nu trasiga solglasögon, till jobbdatorn...

...men om nu bilden ändå ligger här så...
I måndags morse så gjorde jag rent mina solisar för första gången på riktigt länge. Visst, jag har väl putsat dom med tröjan o så, men inte använt några medel eller vatten till hjälp.
Nu tvättade jag dom då i måndags morse, bar dom i bilen på väg till jobbet, la dom på skrivbordet medna jag jobbade lite inomhus, o sen när jag skulle ut o köra så känner jag att nåt är fel så fort jag tar tag i dom...
Dom skevade o kändes smått lealösa, o så konstigt var det inte heller, då dom var av i "ramarna" på två ställen...ena glaset hade inga problem att hoppa ur heller, men fan vet vad jag har gjort med dom...
Nåväl, det är bland de bästa solisar jag ägt, så sorgen var stor. Nu kostade dom väl bara runt hundringen på Guldfynd för ett år sedan, men att få tag på ett par exakt likadana lär inte vara så lätt, på Guldfynd finns dom iaf inte kvar...
...men det är därför jag behöver bilden, jag tänkte maila Guldfynd o se om de känner till fabrikat mm, eller rent av har några i lager...så det var den storyn det...återkommer kanske i frågan längre fram :)
/Bogie, med av frun limmade brillor...fast just nu, i åska o regn behövs dom ju inte direkt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bländad av AIKs spel kommer du att behöva svetsarbrillor på vägen fram mot guldet! Kör hårt!/Gurra

Bogie sa...

Jag hoppas du har rätt Gurra!