tisdag, januari 12, 2010

Min "ledighet"...

...tillbringade jag dels hemma med disken, datorn och duschen, sen var
det dax för tandläkare, trummor o träning...
Endast tandläkaren för egen räkning då. Undersökningen gick bra,
var endast lite tandsten som "behövdes" rensas bort. Kostade ynka 620:-

För att jag skulle hinna med sonen till trummorna efter hans skola så
ringde jag dotterns klass och sa att hon skulle gå hem senast 15:30.
När hon inte kommit 15:35 ringde jag igen, och när hon inte var hemma
15:50 sprang jag ner till skolan. Klassrummen var öde, efter ett tag
kom en fröken o sa att dom hade gymnastik. Strax efteråt kom faktiskt
dottern. Språngmarsch hem o kasta in henne, slänga son o mig i bilen
och kasta oss iväg till musikskolan. Hann nästan i tid...
Sen trummade sonen en halvtimme och körde orkester andra halvtimmen.
Sen var det bara att stressa från Väsby till Vallentuna för sonens
fäktning.
Bägge dessa fritidssysselsättningar sades behöva föräldranärvaro,
men hittills har jag inte känt mig behövd.
Men nu ska det nog bli lite info på fäktningen iaf.

/Bogie

Inga kommentarer: