tisdag, januari 26, 2010

Ombytta roller...

Idag är frun på jobbet, eller iaf på konferens med jobbet, och dottern är i skolan...och hemma är jag och sonen...
Sonen har ont i magen, precis som dottern hade igår, och jag o frun har själva lite till o från. Antagligen någon bacilusk som bråkar med oss lite.
Känns inge vidare att vabba just nu, då telefonsidan i gruppen där jag jobbar är en man kort, och min del av gruppen är obefintlig när jag inte är på plats, då kollegan är på långsemester...
Så den andra delen av gruppen får ta mitt jobb oxå...hoppas det är hyfsat lugnt idag och att jag och sonen är tillbaka på våra platser i morgon...
Sonen missar ju dessutom trummorna, samt fäktningen, som han visserligen ska sluta på, men vi behöver lämna tillbaka de hyrda prylarna någon dag...får väl bli på fredag då kanske...

/Bogie, som kanske återkommer under dagen...

Inga kommentarer: