onsdag, mars 12, 2008

Hänger här igen...


...hann precis hem o slänga i mig en köttbullsmacka (tack frun) innan jag och sonen åkte till dansen. Så nu sitter jag här en timme igen...o tummar på min mobil. Det här är ju enda skjutsen jag kan köra helt, så den tar jag naturligtvis.

Ännu lite mer ansvar på jobbet. Fick äntligen alla(?) program att funka på min provisoriska plats, och då förstod man plötsligt hur smidigt det faktiskt är med två skärmar till det här uppgifterna...o så ser det ju så mycket coolare ut.
Var på ett, för mig oerhört ointressant, infomöte, och allt jag kunde tänka på var den tårta som dagens 30-åring bjöd på i en annan del av huset. Tack o lov fanns det nån bit kvar när det med halvtimmen överdragna mötet var slut.

Annars är det rätt sjukt runt om mig, frun hemma i flunsa, chefen förkyld, mentorn förkyld och ryggont...o morsans ben/rygg blir inte bättre heller, i helgen var dom tvugna att avboka ett London-besök då hon knappt kunde röra sig utan smärta. Det har försökts med akupunktur, massage o sträckbänk, men inget har hjälpt hittills. Först fick hon käpp och nu rullator. Och även om det förhoppningsvis är temporärt så är det ju knappast särskilt upplyftande. Hoppas dom hittar felet snarast!

I övrigt måste jag erkänna en viss internetabstinens, knappt något boardande alls...
Fick dock ett hedrande uppdrag av boardaren Box idag. Jag ska precis som förra gången han gav ut en platta med sitt band Shinet, få förhandslyssna och tillsammans med en del andra rösta fram de 10 bästa låtarna av typ 16 som är inspelade för platta 2. Oerhört kul, och håller plattan lika bra som den förra så lär det bli ett svårt nöje.

Snart dax att åka hem, timmen fördriven!

/Bogie

Inga kommentarer: