onsdag, mars 26, 2008

...jag vill bara dö...

*tänker inte infoga passande bild*

Igår på jobbet så kände jag mig lite halvrisig i magen, men inte värre än att jag kunde jobba, äta lunch och tom ta en liten bit tårta...när jag kom hem åkte vi o handlade tillsammans med alla andra som fått lön...
Sen bar det hem igen, käkade minimalt med kyckling till middag, medan dottern äntligen kom igång med sitt ätande...hon åt både tomatsoppa från lunchen och kycklingen och ville ändå ha mer...skönt att det går över efter ett tag.
Själv kände jag mig risigare och risigare, men hade iaf ingen feber...
När jag skulle natta dottern trodde jag att jag skulle spy så fort jag la mig ner, så det blev till att sitta upp bredvid henne medan hon babblade på...
När hon somnat såg vi gårdagens inspelade avsnitt av CSI och sen orkade jag inte mer, så redan vid 22-tiden gick jag o la mig...sen var jag upp nån gång och trodde jag skulle spy, men klarade mig...eller hur man nu ska se det...vid två-bläcket gick jag på muggen och då rann det bara ur mig, mer vatten än nåt fast...sen dess har det blivit ett antal vändor till muggen med samma resultat...
När sen sonen väcks på morgonen för att förberedas för fritids, så mår han ungefär lika dåligt i magen, så här sitter vi nu, jag som vill blogga färdigt och sonen som vill spela det gamla spelet Dungeon Keeper...så jag låter väl honom göra det...

/Bogie...och ni kvinnor snackar om att föda barn...nu vet jag iaf hur det känns för er att kissa ur rumpan ;)

Inga kommentarer: