fredag, mars 28, 2008

Melodramatisk...

Ja, ville jag dö för någon dag sedan så ville jag nästan tacka Gud i morse när jag kunde släppa väder utan fara...jävlar vilken känsla när det vänder.
Bra är det inte, men på bättring helt klart.
Sonen visar dock inte mycket till bättring, nästan så att han fått mitt elände nu och tidigare bara var lös i magen...tulle liten!
...men vi fördriver tiden hemma med bla Dungeon Keeper, världens bästa pc-spel, möjligtvis i konkurrens med Boulder Dash till Amiga 500...nostalgi!
Lite kul är det ju att sonen fastnat för det spel som frun och jag spelade som mest för typ 10 år sedan och han låg i magen...det var som att vi väntade oss att han skulle komma ut ur magen och säga "-Min boning är för liten!"...men det dröjde ett par år innan han förstod magin i spelet :)

Känns iaf definitivt som att det kommer att ordna sig med spelningarna i morgon, peppar-peppar! Ser verkligen fram emot detta, och har redan två intressenter på passagerarplats i bilen. Öl är inte att tänka på, sparar mig till svägerskans 40-årskalas nästa helg, fast då blir det nog inte mycket öl heller...

...o premiären, ja, nu äntligen börjar det kännas som att det börjar bli säsong igen. Frun köpte ett årskort åt mig härom dagen iaf, så nu är den biten löst.

Det var allt för nu.
/Bogie

Inga kommentarer: