måndag, december 07, 2009

En kort uppdatering...

...idag fick vi iväg bägge barnen till skolan...
Jag jobbar, men frun är fortfarande inte frisk tillräckligt för arbete, vilket inte minst visade sig då hon sov bort stora delar av söndagen efter en viss huslig aktivitet på lördagen...förhoppningsvis är snart även fruns gris slaktad :)

SRF har släppt ett band till, klassiska Y&T. Jag gillar Y&T, och är rätt säker på att jag såg dom på SRF 2004, då de var där senast...jag har dock inget minne alls från den konserten...
Jag var relativt skötsam, väldigt skötsam om man jämför med medelfestivalbesökaren, 2004, men det finns två konserter som jag vet att jag sett då, som inte givit det minsta spår i min databas, dels Y&T och sen även Monster Magnet...skumt.
Konserterna från SRF-o4 som etsat sig fast är främst Judas Priest, Europe samt den mycket regniga konserten med Nightwish...annars är det väl mest mammas buckliga bil som gör sig påmind när jag tänker tillbaka på SRF 2004...
/Bogie

Inga kommentarer: