tisdag, december 29, 2009

Media...

Igår var alltså frun och barnen och såg "Alvin och Gänget 2" på Kista Bio...

När jag hämtade upp dom var det dock mer snack om vad de köpt för sina sista julklappspengar än om filmen, men jag fick fram att den nog var lite roligare och hade lite mer action, och det är klart, nu hade väl manusförfattarna nästan fria tyglar, jämfört med ettan som var lite bunden av ursprungsstoryn...
Dom verkade nöjda iaf.

På kvällen blev det sen lite pizza och ett par hyrfilmer, bla en schysst barn-fantasy i "Månprinsessan", och sen när barnen lagt sig, så sov jag till GI Joe...men den verkade sisådär. Snygg action, men mest bara yta...men som sagt jag sov ju en hel del, och lämnade för sängen innan den slutade och överlät både film o chillorna till frun...tack.

Dagens gratis-nedladdning från itunes var låten "Happy" med Leona Lewis. Har inte lyssnat på den än, men låtar känns så där lagom intressant...mer spel eller nytto-apps tack!

En rolig applikation har dock sett dagens ljus...

...så nu kan man se Parlamentet, Äntligen Hemma, Fotbollskanalen och Halvåtta hos mig i mobilen, trevligt. Ser dock mer fram emot SVT-play, när/om den nu kommer...

/Bogie, som fortsätter jobba...

Inga kommentarer: