torsdag, december 03, 2009

Tillbaka på jobbet...


...och där hade det blivit jul, pyntat o fint...
Sonen är tillbaka i skolan medan tjejerna stannar hemma resten av veckan till att börja med. Dottern hade bara 37,5 i morse, men bör som sagt komma igång med aptiten oxå...och med det orken.

Var inte fullt så nöjd över att ha missat att min "personlige mekaniker" numera bara kör tredagarsveckor, och således är ledig på torsdag o fredag...det får bli jag själv som får skifta hjul på lunchen, precis vad jag har ork med nu efter flunsan...men vinterhjulen måste på, så är det...

SRF släpper tydligen ett nytt band per dag denna vecka, och dagens släpp var WASP, som bara ska spela låtar från de två första skivorna i karriären. WASP har jag lyckats missahittills, trots att jag tycker dom är helt ok, så det är en bra bokning i min bok. Skulle väl dock inte vara så nöjd med upplägget om det skulle vara första gången jag såg dom, då skulle jag ju hellre se en show som kretsade runt skivan "the Crimson Idol"...men visst finns det gott om goa låtar på de första två plattorna. WASP brukar ju dock dyka upp i huvudstaden rätt ofta, så jag får nog min chans vad det lider.

/Bogie, som snart ska skifta hjul...huga!

Inga kommentarer: